5 τρόποι για να προστατέψουμε την όραση των παιδιών μας αυτό το καλοκαίρι

about
5 τρόποι για να προστατέψουμε την όραση των παιδιών μας αυτό το καλοκαίρι

Σας παρουσιάζουμε 5 εύκολους τρόπους για να χαρούν τα παιδιά, το φετινό καλοκαίρι χωρίς να βλάψουν τα μάτια τους!

1)Ξεκινήστε τις εμφανίσεις με γυαλιά ηλίου από νωρίς!

Οι περισσότεροι από εμάς συνειδητοποιούμε μεγαλώνοντας ότι έπρεπε να είχαμε φορέσει γυαλιά ηλίου από την παιδική μας ηλικία. Ποτέ δεν είναι νωρίς για να ξεκινήσει ένα παιδί να τα φοράει, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι κάθε άνθρωπος λαμβάνει το 80% της ακτινοβολίας UV , πριν κλείσει τα 18 του χρόνια. Συνιστάται η χρήση γυαλιών ηλίου, μετά τα δύο έτη.

2) Χρησιμοποιήστε γυαλιά ηλίου 100% UV προστασία

 Είναι πολύ βασικό τα γυαλιά ηλίου που θα φοράει το παιδί, να προστατεύουν τα μάτια του στον μέγιστο βαθμό από τις υπεριώδεις ακτίνες UVA & UVB, οι οποίες είναι πολύ ισχυρές, και μπορούν να προκαλέσουν βλάβες τόσο στο δέρμα όσο και στα μάτια.  Τα σωστά παιδικά γυαλιά ηλίου θα πρέπει απορροφούν τις ακτινοβολίες αυτές σχεδόν στο 100%.

3) Δεν αφήνουμε το παιδί να τρίβει τα μάτια του. Έχουμε πάντα καθαρά χέρια!

Τα καθαρά χέρια είναι σημαντικά όταν θέλουμε να αποφύγουμε τις μολύνσεις στα μάτια, όπως η επιπεφυκίτιδα. Σιγουρευτείτε ότι τα χέρια σας και τα χέρια του παιδιού είναι καθαρά πριν έρθουν σε επαφή με τα μάτια. Εξίσου σημαντικό είναι να αποφεύγουμε το τρίψιμο της περιοχής γύρω από τα μάτια με τα χέρια, παρά μόνο με ειδικά μαντηλάκια εμποτισμένα με τεχνητά δάκρυα που προμηθευόμαστε από το φαρμακείο.

4) Φοράμε στα παιδιά πάντα καπέλο!

Τα γυαλιά ηλίου προστατεύουν σε μεγάλο βαθμό τα μάτια των παιδιών. Θωρακίζουμε όμως ακόμη περισσότερο την προστασία με ένα καπέλο. Ο καλοκαιρινός ήλιος είναι πολύ δυνατός και το καπέλο προστατεύει το πρόσωπο και τα μάτια του παιδιού.

5)Πολύ νερό- Ισορροπημένη διατροφή!

Θα εκπλαγείτε μαθαίνοντας ότι η σωστή διατροφή και το άφθονο νερό, έχει μεγάλη επίδραση στην όραση. Υπάρχουν πολλά τρόφιμα που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και μπορούν να αποτρέψουν προβλήματα όρασης μακροπρόθεσμα. Τα τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, βιταμίνη Ε και ψευδάργυρο μπορούν να βοηθήσουν (και να αποτρέψουν) οφθαλμικές παθήσεις. Βάλτε στην διατροφή σας καθημερινά φρούτα, λαχανικά και ψάρια.